Obchodní podmínky chrání obě strany, vás i nás.
Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi společností AIM Agency s.r.o., se sídlem Roháčova 145/14, Žižkov, 130 00 Praha 3, IČ: 14201992, zapsanou u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 361999 (dále jen „Poskytovatel“), a zákazníky, kteří využívají naše vzdělávací služby, kurzy, workshopy, školení, konzultace či digitální produkty (dále jen „Klient“).
Používáním našich služeb Klient potvrzuje, že se s podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
1.1. Tyto obchodní podmínky ve smyslu § 1751 odst. 1 občanského zákoníku upravují smluvní vztahy vznikající mezi Poskytovatelem a fyzickými či právnickými osobami (dále jen „Objednatel“) v souvislosti s objednávkou vzdělávacích služeb poskytovaných Poskytovatelem.
1.2. Objednáním služby (online formulářem, e-mailem nebo podpisem objednávky/smlouvy) Objednatel potvrzuje, že se s obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s jejich zněním.
1.3. Odchylná ujednání uvedená v písemné smlouvě nebo individuální objednávce mají přednost před těmito obchodními podmínkami.
1.4. Poskytovatel je oprávněn obchodní podmínky jednostranně měnit. Pro již potvrzené objednávky platí znění účinné ke dni potvrzení objednávky.
2.1. Poskytovatel poskytuje zejména:
2.2. Objednávku lze provést prostřednictvím webového formuláře, e-mailem nebo podpisem smlouvy/objednávky.
2.3. Smluvní vztah vzniká okamžikem potvrzení objednávky Poskytovatelem.
2.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, zejména pokud je kapacita programu naplněna nebo službu nelze v požadovaném termínu realizovat.
3.1. Cena vzdělávací služby je uvedena v nabídce, ceníku nebo v individuální nabídce zaslané Objednateli.
3.2. Cena je splatná na základě vystaveného daňového dokladu (faktury).
3.3. Standardní splatnost faktur je 14 dní, pokud není dohodnuto jinak.
3.4. U zakázek s vyšší hodnotou si Poskytovatel vyhrazuje právo požadovat zálohovou platbu až do výše 100 % ceny služby.
3.5. Cena je splněna okamžikem připsání platby na účet Poskytovatele.
4.1. Objednatel je oprávněn zrušit účast na školení následujícím způsobem:
4.2. Objednatel může kdykoli bezplatně vyslat náhradníka.
4.3. U zakázkových školení „na míru“ je storno 100 % od okamžiku potvrzení objednávky, pokud není dohodnuto jinak.
4.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín kurzu z důvodů vyšší moci, onemocnění lektora či technických potíží. O změně termínu je Objednatel informován bez zbytečného odkladu a je mu nabídnut náhradní termín. Pokud jej nepřijme, náleží mu právo na vrácení již zaplacené ceny.
5.1. Poskytovatel se zavazuje poskytnout službu v rozsahu, kvalitě a termínu uvedeném v potvrzené objednávce.
5.2. Objednatel je povinen zajistit účastníků vhodné technické podmínky pro účast na online kurzech (internetové připojení, funkční zařízení).
5.3. U prezenčních školení může Poskytovatel požadovat přístup do školící místnosti minimálně 30 minut před začátkem programu.
5.4. Materiály poskytnuté v rámci školení jsou určeny výhradně účastníkům a nesmí být dále šířeny bez písemného souhlasu Poskytovatele.
6.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje účastníků školení v souladu s GDPR a informuje o tom ve zvláštním dokumentu „Pravidla ochrany osobních údajů“.
7.1. Objednatel souhlasí se zasíláním informací o vzdělávacích programech Poskytovatele na svou e-mailovou adresu. Souhlas lze kdykoliv odvolat.
7.2. Webové stránky Poskytovatele používají cookies.
8.1. Smluvní vztah se řídí právem České republiky.
8.2. V případě mezinárodního prvku se strany dohodly na použití českého práva.
8.3. Je-li některé ustanovení neplatné, nemá to vliv na platnost ostatních ustanovení.
8.4. Smlouvy a objednávky jsou archivovány v elektronické podobě a nejsou veřejně přístupné.
Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování AIM Agency, s.r.o, Roháčova 145/14, Žižkov, 130 00 Praha 3, adresa elektronické pošty info@aimagency.cz
V Praze dne 22.2.2022